MIF logo 1

Velkommen til

MFI
MFI - en privatskole med masser af aktivitet og fællesskab

Mariagerfjord Idrætsskole er en privatskole, der har fokus på bevægelse og idræt som en naturlig del af en skoledag. Vores erfaring viser, at daglig bevægelse og idræt skaber det bedste grundlag for den boglige indlæring, som vi vægter højt.

Vi vil på Mariagerfjord Idrætsskole udfordre og modarbejde en dagligdag, som i stigende grad præges af stigende fysisk inaktivitet med mange timers stillesiddende skolearbejde og fritid foran computeren eller fjernsynet. Derfor tilbyder vi et skoleskema, hvor bevægelse og idræt er en vigtig del af skoledagen, da alle undersøgelser om værdien af fysisk aktivitet viser, at det har en gavnlig effekt på børns sundhed, trivsel og indlæringsevne.

MFI Skole Kampanger 14
IMGL8904 Enhanced NR

Ny elev på MFI

Overvejer I at jeres barn skal gå på MFI? På disse sider kan I læse mere om indmeldelse og priser. I er altid velkommen til at kontakte skolen for at høre om mulighederne og evt. få en rundvisning.​

Screenshot 2024 01 03 163505

7. TIL 9. KLASSE PÅ MFI

Kunne du tænke dig faglig undervisning kombineret med en masse idræt i 7.-9. klasse? På MFI vægter vi faglighed, fællesskab, tydelighed og energi.

mfiskolebus

Skolebus

MFI har 2 skolebusser, som kører hver sin rute morgen og aften. Derudover kører den offentlige rute 64 fra Midttrafik også til Onsild.​